Primark lanceert nieuwe website in België

Klanten kunnen nu de beschikbaarheid van producten controleren op de website voordat ze naar hun favoriete Primark winkel gaan.

Story image

Brussel, ​ 4 juli 2023 – Goed nieuws voor Primark fans! Vandaag lanceert de internationale retailer namelijk een splinternieuwe website (www.primark.com/nl-be) in België met alle artikelen voor MANNEN, VROUWEN, KINDEREN, BEAUTY en WONEN. En dat is nog niet alles, want vanaf nu kan je de beschikbaarheid van de voorraad en maten checken bij jouw dichtstbijzijnde Primark winkel voordat je ernaartoe gaat. Alles voor een nog betere winkelervaring!

De website biedt nu een breder assortiment producten met nieuwe collecties en dagelijkse benodigdheden met de mogelijkheid om via nieuwe zoekfilters snel het item te vinden waarnaar je opzoek bent. Het is een beetje zoals een virtuele etalage waarmee je alles kunt ontdekken wat de winkel te bieden heeft.

Yasmina Benali, Employee relations managers bij Primark België vertelt: “We zijn super blij dat we onze nieuwe website ook in België kunnen lanceren. We weten dat onze klanten graag naar onze winkels komen. Door op een inspirerende manier een breder assortiment van onze producten online te tonen maken we het voor hen nu gemakkelijker om te zien wat er in de winkel ligt. Zo kunnen klanten online door onze collecties bladeren en de beschikbaarheid van voorraad in hun favoriete Primark winkel controleren. Het blijft ons doel om betaalbare mode voor iedereen toegankelijk te maken, iets wat nu meer dan ooit belangrijk is voor onze klanten.”

Over Primark  

Primark is een internationale kledingretailer met meer dan 70.000 collega's in 16
​landen in Europa en de VS. Primark is in 1969 in Ierland opgericht onder de merknaam Penneys. Primark streeft ernaar betaalbare keuzes te bieden, van alledaagse benodigdheden van hoge kwaliteit tot een opvallende stijl in dames-, heren- en kinderkleding, evenals beauty, homeware en accessores. Primark richt zich op het creëren van een geweldige winkelervaring en blijft zich uitbreiden in nieuwe en bestaande markten met als doel 530 winkels te hebben tegen het einde van 2026, inclusief de nieuwe markten Slowakije en Hongarije.

Primark streeft ernaar om duurzamere mode voor iedereen toegankelijk te maken. De ambitie van Primark is om kleding een langere levensduur te geven, het leven op de planeet te beschermen en het levensonderhoud te ondersteunen van de mensen die Primark-producten maken. Met dit in het achterhoofd heeft het bedrijf een reeks toezeggingen bekendgemaakt waaraan het tegen 2030 wil voldoen. Deze omvatten onder meer het maken van al zijn kleding van gerecyclede of duurzamer geproduceerde materialen, ervoor zorgen dat kledingstukken recyclebaar zijn door het ontwerp, het halveren van de koolstofemissies van de gehele keten, het uitfaseren van plastic voor eenmalig gebruik en het garanderen van een leefbaar loon voor werknemers in de toeleveringsketen.

 

 

Over Primark